B. CERTIFIED AWARD ΙΝ TRANSPARENT COMMUNICATION & ACCOUNTABILITY
Κριτήρια 3&4
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηλεκτρονική ασφάλεια κατά πρότυπα ελεγχόμενα από σύστημα διακυβέρνησης σε όλο τον οργανισμό, με προέκταση σε προμηθευτές και συμμέτοχους. Ο οργανισμός και οι προμηθευτές ενθαρρύνονται να συνεργαστούν με τις κοινότητές τους συμβάλλοντας στην προώθηση της κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης και της αειφορίας .
Αποτελεσματική διαχείριση της τεχνολογίας των πληροφοριών
- Πολιτικές ηλεκτρονικής ασφαλείας
- Οδηγίες ασφαλείας για συγκεκριμένα σημεία ελέγχου
- Ανασχεδιασμός Αρχιτεκτονικής Ασφάλειας
- Επιχειρησιακή συνέχεια / αποκατάσταση καταστροφών
Πρότυπα ΕΚΕ και Κανονισμοί
- Πρότυπα H & S (ie ISO 18.000) και Περιβαλλοντικά πρότυπα
- Πρότυπα ποιότητας υπηρεσιών, διεθνή πρότυπα ποιότητας, εσωτερικά πρότυπα
- Νομικοί και χρηματο-οικονομικοί κανονισμοί
- Κοινωνική νομοθεσία
- Κατηγοριοποίηση 1* – 5* (αφορά σε ξενοδοχεία)
Συστήματα υποστήριξης διακυβέρνησης
- Να είναι αποδεκτά από την κοινωνία/επιχειρηματικό κόσμο
- Κανόνες προστασίας των εργαζομένων – νομικό απόρρητο
- Μηχανισμός παρακολούθησης καταγγελιών ( π.χ. Whistleblower – Ombudsman- hotline)
- Κατάργηση διακρίσεων λόγω φύλου
- Ίσες ευκαιρίες σε όλους
Επενδυτικές Αξιολογήσεις Κανονισμοί
- Ελευθερία του συνδικαλισμού ( SA8000 πρότυπο)
- Πολιτικές προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένης της παιδικής εργασίας
- Τηρήστε τις απαιτήσεις του χρηματιστηρίου
- Κανόνες απορρήτου ταυτότητας πελατών
- Ηθική διαφήμιση / Πολιτικές προώθησης
Αποτελεσματική Επικοινωνία
- Επικοινωνία των πρακτικών των συνεδριάσεων
- Σαφής κοινοποίηση των πρότυπων της ΕΚΕ σε όλους τους εργαζομένους
- Ξεκάθαροι δίαυλοι επικοινωνίας όσο αφορά τα υποστηρικτικά συστήματα διακυβέρνησης
- Ξεκάθαροι δίαυλοι επικοινωνίας όσο αφορά τους διεθνείς κανονισμούς
- Εκθέσεις Reports που να είναι φιλικές προς το χρήστη