E. CERTIFIED AWARD ΙΝ QUALITY, HUMAN RESOURCES & PERFORMANCE
Κριτήριο 7
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Η αξιολόγηση των εργαζομένων αποτελεί σημαντική λειτουργία της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων, κατά την οποία ο εργαζόμενος αξιολογείται με βάση την απόδοσή του και την ανταπόκρισή του στους στόχους που του είχαν ανατεθεί.
Μοντέλα Επιχειρηματικής Αριστείας
- Μοντέλα ποιότητας (όπως το EFQM)
- Ειδικά μοντέλα ποιότητας τομέα (USALI – Uniform of Accounts for Lodging Industry)
- Ενσωμάτωση λογικής των μοντέλων
- Αυτο-αξιολόγηση
- Εκπαίδευση των εργαζομένων πάνω στα Μοντέλα
Συστήματα αναθεώρησης επιδόσεων
- Συγκριτική αξιολόγηση (Benchmarking- σύγκριση αποτελεσμάτων, εντοπισμός κενών, αλλαγή πρακτικών διαχείρισης)
- Balanced Scorecard
- Ανασκόπηση λειτουργικών επιδόσεων
- Ανασκόπηση χρηματοοικονομικών επιδόσεων
- Διαδικασίες αξιολόγησης συστημάτων
HR συστήματα
- Πρόσληψη και ενσωμάτωση (induction)
- Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
- Υποστήριξη & Ενδυνάμωση του Ανθρώπινο δυναμικού και συστήματα αντιμετώπισης εσωτερικών κρίσεων
- Σύστημα Αμοιβών και Ανταμοιβών Ανθρώπινου Δυναμικού
Αξιοπιστία των Τεχνολογικών Συστημάτων
- Αυτοματοποίηση και συμβατότητα διαφόρων συστημάτων πληροφορικής
- Διαθεσιμότητα & Αξιοπιστία των εγκαταστάσεων & προγραμμάτων
- Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών
- Εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες
- Σύστημα παρακολούθησης ασφαλείας & ελέγχου
Διαχείριση Πελατών
- Εμπιστοσύνη πελατών και ανάπτυξη πελατών
- Σύστημα χειρισμού παραπόνων πελατών
- Εταιρικές σχέσεις εφοδιαστικής αλυσίδας
- Έρευνες Πελατών
- Σύστημα εκθέσεων με σχόλια πελατών